Dəstək

Televizorun ekranında əks olunan yazı: “Balansınızı yoxlayın. Ödeniş etmisinizse her hansı pullu kanalı seçin ve 15-30 deq. gözleyin.”

Əlamətlər:

  • Yalnız pullu kanallar yayımlanmır.
  • Ekranda əks olunan yazı: “Balansınızı yoxlayın. Ödeniş etmisinizse her hansı pullu kanalı seçin ve 15-30 deq. gözleyin.” (mütəmadi və ya periodik olaraq əks olunur).

Səbəb 1:

Abunə aktiv deyil.

Promlemin həlli:

Abunə ödənişini yerinə yetirmək.

Səbəb 2:

Balansın artırılması ilə bağlı aktivasiya səhvi.

Promlemin həlli:

Balansı yoxlamaq. Abunə olma müddətinin uzadılmasına və ödənişin uğurla həyata keçməsinə əmin olmaq. İstənilən pullu kanala keçid almaq və 15-30 dəqiqə gözləmək.

Səbəb 3:

CI modul uzun müddət televizora qoşulmamışdır, və yaxud yalnız pulsuz kanalları izləmək üçün istifadə olunmuşdur.

Promlemin həlli:

İstənilən pullu kanala keçid almaq, (012) 996 nömrəsinə zəng etmək (ATV+ telefon mərkəzi) və ya smart kartın 14 rəqəmli nömrəsini qeyd etməklə www.facebook.com/atvplus.az səhifəsinə mesaj yazmaq.

22 yanvar
Кинохит
Onlayn-müraciət

Qoşulmaq üçün müqavilə bağlamağa ehtiyac yoxdur. Sizə lazım olan - cihazı əldə etmək sərbəst qoşmaq və ya bizə müraciət edib çatdırılma və qoşulmanı sifariş etmək.

Qoşulmaq