Dəstək

Televizorun ekranında əks olunan yazı: “Balansınızı yoxlayın. Ödeniş etmisinizse her hansı pullu kanalı seçin ve 15-30 deq. gözleyin.”

Əlamətlər:

  • Ekranda əks olunan yazı: “Balansınızı yoxlayın. Ödeniş etmisinizse her hansı pullu kanalı seçin ve 15-30 deq. gözleyin.” (mütəmadi və ya periodik olaraq əks olunur)
  • Pullu kanallar yayımlanmır

Səbəb 1:

Abunə aktiv deyil.

Promlemin həlli:

Abunə ödənişini yerinə yetirmək.

Səbəb 2:

Resiver uzun müddət televizora qoşulmamışdır, və yaxud yalnız pulsuz kanalları izləmək üçün istifadə olunmuşdur.

Promlemin həlli:

  1. Abunəçi: Pullu kanala keçmək.
  2. Abunəçi: ATV+ (012) 996 nömrəli telefon mərkəzinə zəng etmək, və ya www.facebook.com/atvplus.az səhifəsinə mesaj yazmaq (smart kartın 14 rəqəmli nömrəsini qeyd etməklə)
  3. Telefon mərkəzinin agenti: müştərinin abunəsini aktiv etmək
23 sentyabr
TV 1000 Premium HD
Onlayn-müraciət

Qoşulmaq üçün müqavilə bağlamağa ehtiyac yoxdur. Sizə lazım olan - cihazı əldə etmək sərbəst qoşmaq və ya bizə müraciət edib çatdırılma və qoşulmanı sifariş etmək.

Qoşulmaq