Əlamətlər
- Yalnız pullu kanallar yayımlanmır
- Ekranda əks olunan yazı: “Balansınızı yoxlayın. Ödeniş etmisinizse her hansı pullu kanalı seçin ve 15-30 deq. gözleyin.” (mütəmadi və ya periodik olaraq əks olunur).
Səbəb 1
Abunə aktiv deyil.
Promlemin həlli:
Abunə ödənişini yerinə yetirmək.
Səbəb 2
Balansın artırılması ilə bağlı aktivasiya səhvi.
Promlemin həlli:
Balansı yoxlamaq. Abunə olma müddətinin uzadılmasına və ödənişin uğurla həyata keçməsinə əmin olmaq. İstənilən pullu kanala keçid almaq və 15-30 dəqiqə gözləmək.
Səbəb 3
CI modul uzun müddət televizora qoşulmamışdır, və yaxud yalnız pulsuz kanalları izləmək üçün istifadə olunmuşdur.
Promlemin həlli:
İstənilən pullu kanala keçid almaq, (012) 996 nömrəsinə zəng etmək (ATV+ telefon mərkəzi) və ya smart kartın 14 rəqəmli nömrəsini qeyd etməklə www.facebook.com/atvplus.az səhifəsinə mesaj yazmaq.