Bu bölmədə biz ATV+ cihazının qoşulması və istifadəsi ilə əlaqədar bütün suallarınızın cavablarını toplamağa çalışdıq. Ümid edirik ki, bu bölmə sizə sərbəst həll tapmağa köməkçi olacaq.
Sualınıza cavab tapmadığınız halda bizimlə əlaqə saxlaya bilərsiniz: (012) 996 və ya contact@atvplus.az
CI modul ilə bağlı problemlərin həll edilməsi
- Ekranda əks olunan şəkil “Donur” və ya təhrif olunur
- Televizorun ekranında əks olunan yazı: “Balansınızı yoxlayın. Ödeniş etmisinizse her hansı pullu kanalı seçin ve 15-30 deq. gözleyin.”
- Televizorun ekranında əks olunan yazı: “No card inserted”
- Televizorun ekranında "No Signal" yazısı əks olunur
- Televizorun ekranında "Siqnal zəifdir və ya kodlaşdırılıb" yazısı əks olunur
Resiver ilə bağlı problemlərin həll edilməsi
- Ekranda əks olunan şəkil “Donur” və ya təhrif olunur
- Televizorun ekranında əks olunan yazı: “Balansınızı yoxlayın. Ödeniş etmisinizse her hansı pullu kanalı seçin ve 15-30 deq. gözleyin”
- Televizorun ekranında əks olunan yazı: “No card inserted”
- Televizorun ekranında “No Signal” yazısı əks olunur. Resiverin ekranında "Crush” yazısı əks olunur
- Televizorun ekranında “No Signal” yazısı əks olunur. Resiverin ekranında yazı yoxdur
- Televizorun ekranında "No Signal" yazısı əks olunur. Siqnalın statusu - "X"
- Televizorun ekranında əks olunan yazı: "Smartcard incorrectly inserted"
- Televizorun ekranında yazı yoxdur. Siqnalın statusu - "Ok"