Əlamətlər
- Ekranda əks olunan yazı: “Balansınızı yoxlayın. Ödeniş etmisinizse her hansı pullu kanalı seçin ve 15-30 deq. gözleyin.” (mütəmadi və ya periodik olaraq əks olunur)
- Pullu kanallar yayımlanmır
Səbəb 1
Abunə aktiv deyil.
Promlemin həlli:
Abunə ödənişini yerinə yetirmək.
Səbəb 2
Resiver uzun müddət televizora qoşulmamışdır, və yaxud yalnız pulsuz kanalları izləmək üçün istifadə olunmuşdur.
Promlemin həlli:
- Abunəçi: Pullu kanala keçmək.
- Abunəçi: ATV+ (012) 996 nömrəli telefon mərkəzinə zəng etmək, və ya www.facebook.com/atvplus.az səhifəsinə mesaj yazmaq (smart kartın 14 rəqəmli nömrəsini qeyd etməklə)
- Telefon mərkəzinin agenti: müştərinin abunəsini aktiv etmək